| Jiwa Aku |
Bonjour!

Hi! I'am Nouva . Thanks for visit my world story ♥ ♥ ♥ ♥



Entries About Linkies Stuff


Let's Talk!

put your link not email.
No Harsh words allowed here.
Req tutobies or ex link/banner.
Let`s talk with owner

Put Your Cbox Code Here

Past


Archive

Credit

Template: Intan Aqilah
Edit: Yuki Haura
Basecodes: Safira Nuril Izzah
Others:    


SAHABAT

Kau ada dikala ku suka . Dikala ku duka . setiap tangisan dan juga ketawa . Kau ada dikala ku perlu . setia menemaniku . Pegang erat tanganku bila aku jatuh
Dear Fatini Liyana , this post for you sayang . dah tiga tahun kan kita berkawan . dalam masa 3 tahun tu , banyak kenangan yang kita cipta . terlalu banyak . terima kasih atas keperihatinan kau dekat aku selama ni . aku sayang kau . aku dah anggap kau macam kakak aku sendiri . yes ! kau lah penerang kehidupan aku . kau yang selalu ada di kala aku jatuh , dan kalau tak ada kau , aku akan terus jatuh . terima kasih kawan . segala kisah pahit aku , semua kau dengar kan . terima kasih sebab kau sanggup dengah luahan aku dan terima kasih kerana kau ada time aku susah 

aku harap , hubungan persahabatan kita , kekal sampai Allah ambil nyawa aku . Amin . ya Allah , please don't take her from me . because I Love Fatini . yes ! LoveUSoMuch . aku ingat lagi time aku gaduh dengan abang angkat aku dulu . kita webcam and aku menangis depan kau . dan time tu jugak , kau baru je lepas menangis pasal ex kau . kau ingat tak ? time aku menangis , kau pujuk aku . kau kata "dah la , jangan la menangis , aku tak mau tengok hang menangis . dah k , lupakan dia" lepas kau bagi nasihat dekat aku . aku tahan air mata aku . aku tak nak menangis . start dari tu , aku dah stop contact abang angkat aku tu . 

dear friend , kau ingat tak time kita form 1 yang aku gaduh dengan Haikal tu sampai menjerit bagai macam orang gila ? kau ingat tak ? time tu aku dengan Haikal baru ja keluar dari bilik disiplin . time tu jugak , aku gaduh dengan Haikal sebab aku nak pertahan kan hubungan aku dengan dia . time balik , aku terus pergi dekat kelas kau sebab nak cari Haikal . lepas aku dah puas jerit jerit dekat Haikal , aku menangis . aku menangis puas puas . time tu kau la pujuk aku . kejadian tu , yang aku ingat Anas la yang jadi saksi . terima kasih sebab kau dah bagi pinjam bahu kau 

dear Sahabat . kita hidup dekat dunia ni bukan selamanya . one day , bila aku dah tak ada . jangan lupa ziarah aku tau kawan . tapi , time kau ziarah aku tu . kau jangan la menangis tau . sebab time tu aku dah tak boleh dah lap air mata aku macam selalu . aku tak nak tengok kau menangis atas pemergian aku . aku nak kau redha atas pemergian aku nanti . kalau boleh , aku nak kau banyak kan sedekahkan Al-Fatihah atau baca Yassin dekat aku . bagi kubur aku bercahaya . macam kau cahayakan hidup aku . Akhir sekali , aku nak pesan dekat kau , please jangan keluarkan air mata kau untuk seseorang dah pergi kerana setitik air mata tu akan menyiksakan arwah di sana . when I die , please don't forget our moments . kalau kau rindu aku , dengar la lagu SAHABAT by Najwa Latif sebab lagu tu ada hubungan kait tentang kita .


Hidup kita tak akan bercahaya bila tiadanya kehadiran kawan . walaupun seorang kawan yang hadir dalam hidup kita , ianya dah cukup membuatkan hidup kita bercahaya