| Jiwa Aku |
Bonjour!

Hi! I'am Nouva . Thanks for visit my world story ♥ ♥ ♥ ♥



Entries About Linkies Stuff


Let's Talk!

put your link not email.
No Harsh words allowed here.
Req tutobies or ex link/banner.
Let`s talk with owner

Put Your Cbox Code Here

Past


Archive

Credit

Template: Intan Aqilah
Edit: Yuki Haura
Basecodes: Safira Nuril Izzah
Others:    


Doa Untuk Mu


Bismillahirrohmanirrohim 
*tadah tangan* ya Allah , jika telah Engkau catatkan dia milikku dan tercipta untuk ku , maka satukanlah hati kami dan titipkanlah kebahagian dalam hubungan kami agar kemesraan itu abadi . tetapi ya Allah , jika Engkau takdirkan dia bukan milikku dan tidak tercipta untukku , bawalah dia jauh dari pandangan ku , luputkan lah dia dari ingatan ku , dan kuatkanlah aku untuk mengahapi kekecewaan yang diberikan . ya Allah , jika benar dia bukan untukku , gantikanlah yang hilang , gantikanlah yang telah patah . sesungguhnya , aku tahu Engkau maha mengetahui apa yang terbaik untuk hamba mu ini . aku redha atak ketentuan mu ya Allah . ya Allah , cukuplah Engkau sahaja yang memelihara aku di dunia dan di akhirat . aku tahu Enkau maha mendegar dan Envkau telah mendengar rintihan hati ku ini . janganlah Enkau biarkan aku sendirian di dunia dan diakhirat . maka , kurniakanlah aku pasangan yang beriman supaya aku dan dia sama sama dapat membina kesejahteraan hidup , sekaligus menuju ke jalan yang Engkau redhai , dan kurniakan kepadaku keturunan yang soleh dan solehah 

Amin Ya Rabbal Alamin

Lots Of Love 
Nouva .