| Jiwa Aku |
Bonjour!

Hi! I'am Nouva . Thanks for visit my world story ♥ ♥ ♥ ♥



Entries About Linkies Stuff


Let's Talk!

put your link not email.
No Harsh words allowed here.
Req tutobies or ex link/banner.
Let`s talk with owner

Put Your Cbox Code Here

Past


Archive

Credit

Template: Intan Aqilah
Edit: Yuki Haura
Basecodes: Safira Nuril Izzah
Others:    


Perpisahan


Assalamualaikum 
dear kawan , kau masih ingat kenangan 2012 kita ? kalau kau tak ingat , mari sini aku refresh kembali :') . hari pertama masuk sekolah , kita tak rapat . tapi , lama kelamaan . kita semakin rapat . sangat rapat . kau ingat tak waktu aku menangis , kau pujuk aku . kau duduk tepi aku . kau bagi nasihat dekat aku . waktu tu , kau naikkan semula semangat aku yang sekian lama jatuh . terharu much . dalam kelas , kau la selalu buat kawan kawan gelak tak kering gusi . kau lah penyeri dalam kelas . setiap kali kau buat lawak , aku la yang gelak sangat over . haha . well , itu memang sifat aku suka gelak over ni . haha 

aku ingat lagi waktu aku gaduh dengan kawan aku . kau la yang tenangkan aku . kau la selalu ada di sisi aku bila aku dijatuhkan . kau tahu tak , segala sifat keperihatinan kau dekat aku telah buat aku sayang kau la KAWAN . tapi , semenjak masuh tahun 2013 . semuanya dah berubah . kau kelas lain , aku kelas lain . tak dapat tengok jenaka kau . tak dapat tengok perangai comel kau tu . haha . even semuanya dah berubah . aku bersyukur sebab kau tetap dengan perangai lama kau tu . bila aku lalu depan kelas kau , kau still lagi mengusik aku macam dulu . 

tapi , keindahan itu bukan selamanya , tapi sementara . kau pergi tinggal kan aku . kau tinggalkan aku dekat Penang ni sorang sorang . kau pindah ke Ipon sebab mak kau dapat transfer kerja dekat sana . betapa peritnya weyh aku nak terima perpisahan kita ni , kawan . sangat perit weyh ! aku tak tahu macam mana nak terima semua ni . kau text aku , kau kata kau sedih . kau penat menangis sebab perpisahan ni . kau kena kuat weyh . yes ! be strong . Allah always beside you . don't worry :') even kita jauh . tapi kau tetap dekat di hati aku ni . aku tetap ada di sisi kau . kau kata kau risau kan aku . kau risau aku lupakan kau . dear kawan , melupakan kau ada perkara yang sangat mustahil . kau dah banyak berjasa dengan aku . even setahun saja kita kenal , tapi Alhamdulillah aku dapat merasai apa itu erti persahabatan 

dear kawan , terima kasih kerana sepanjang persahabatan kita , kau banyak sangat ajar aku apa itu "PERSAHABATAN" thanks a lot sayang :') . dear Alief Fitry , sebelum cuti raya hari tu . aku ada tinggalkan kau beberapa pesanan kan . hope , kau ingat apa yang aku pesan tu . yang paling penting , our memories masih lagi tersemat cantik di minda kau . kau stay sana , jaga la diri kau untuk aku . jangan lupa aku dekat sini . jangan lupa study . PMR a round the corner . kejar cita cita kau . SELAMAT BERJUANG KAWAN . akhir sekali , doakan semoga Allah temukan kita kembali suatu hari nanti . aku dan kawan kawan kau dekat sini , semuanya rasa kehilangan kau . WE LOVE U :')

 
setiap pertemuan pasti ada perpisahan . nak tak nak , kita kena cuba jugak terima sesebuah perpisahan itu . insyaAllah , kalau diizinkan oleh Allah . Dia akan temukan kita kembali suatu hari nanti . rancangan Allah itu indah sayang :')