| Jiwa Aku |
Bonjour!

Hi! I'am Nouva . Thanks for visit my world story ♥ ♥ ♥ ♥



Entries About Linkies Stuff


Let's Talk!

put your link not email.
No Harsh words allowed here.
Req tutobies or ex link/banner.
Let`s talk with owner

Put Your Cbox Code Here

Past


Archive

Credit

Template: Intan Aqilah
Edit: Yuki Haura
Basecodes: Safira Nuril Izzah
Others:    


Satu Dalam Sejuta

Assalamualaikum 
Holla holla hey ! lama gila tak sentuh dunia blog ni . bersawang dah . haha . rindu nak baca celoteh aku lettu . ok perasaan . macam ada orang ja kan yang selalu baca blog sakai aku ni . haha . lantak ah . ehh , by the way sorry sebab lama tak update . bukan apa , malas sebenarnya . baru sekarang terasa nak update . tambah pulak jari runcing aku ni nak lepas gian menaip . lol -_-

first story . guys ! PMR dah lama berlalu pergi kan . and yeahhhh ! Alhamdulillah , semuanya aku dapat lalui dengan izin-Nya . aku dah cuba sehabis baik waktu exam tu . apa apa ? tak percaya lettu aku batch'98 . hello ! aku tahu la aku ni kurang ketinggian . sekali tengok macam form 1 . tapi , kenyataan aku ni mangsa PMR tau . mohon percaya . kenyataan weyh kenyataan . tak elok ohh tolak kenyataan yang sedia ada . aicewahhh . lepas PMR ni , serious talk . memang bosan gila datang sekolah . pergi sekolah , bukan buat apa pun . kerja dok melepak memanjang . tapi , bila tak pergi sekolah . lagi bosan . alahai , apa pun tak boleh aihh . hanya mampu bersabar . dear school , tolong sediakan event yang menarik untuk lepasan PMR ni . tolong faham , kami tengah bosan . jangan sampai suatu hari nanti , semua student form 3 tak datang sekolah langsung . hahaha *naughty smile*

ok , lupakan tentang PMR . buang dia jauh jauh . syuhhh syuhh . nak cerita pasal kawan kawan pulak . yes kawan ! sumpah aku kata , tahun 2013 ni terlalu banyak sangat Allah uji aku . ya , sangat banyak . but , it's ok . aku tahu Allah rindukan aku . that's why dia kirimkan ujian kepada hamba dia yang lemah ni . bukan apa , Dia mahu aku kuat sepanjang masa . aku tahu semua tu :') actually , tahun 2013 bila aku ingat balik , banyak sangat aku rasa kehilangan . first aku rasa kehilangan seorang sahabat yang selalu buat hidup aku ceria dan orang itu adalah Alief Fitri . ya , dia dah tak stay penang dah . dia stay Ipoh . ya Allah , kenapa kau pergi jauh sangat Alief . hmm . sedih tahu tak sedih bila kau jauh . second , aku kehilangan Ex . what ? Ex ? haha . buat apa nak rasa kehilangan dia kan . ahhh ! lantak ahh . malas nak fikir pasal dia . sekarang aku ada "new life" gua bahagia dengan life aku yang sekarang weyh ! *sengeh* 

Third , aku dah kehilangan insan yang banyak sangat berjasa dengan aku waktu aku sekolah . yang dulu  dia jaga  aku dengan penuh kasih sayang di kala waktu parents aku sibuk mencari rezeki . dia sudah di panggil  . Ilahi . Al-Fatihah untuk Arwah kawan kawan . semoga rohnya tenang di sana . Amin ya Allah . ok stop talking about kehilangan . kang tak pasal pasal air mata aku ni keluarkan air :') aku tak tahu tahun depan kawan yang aku ada sekarang still ada lagi tak dengan aku . ye la kan , semuanya akan ada haluan masing masing . hmm . aku harap sangat even tak satu sekolah , hubungan silaturrahim kita orang still ada . Amin ya Allah . aku sayang kawan kawan aku weyh ! 

aku sayang budak ni . sahabat , terima kasih kerana kau selalu ada di kala aku jatuh 

sahabat , aku tahu aku banyak berkasar dengan kau . maaf . haha . aku sayang budak ketot ni 

About my life . Alhamdulillah . it's getting better then before . because what ? because i have Allah , Family , Friends , and Boyfriend . what ? boyfriend ? who ? rileks la sayang . jangan la nak paparazi sangat . haihh . slow slow la kita cerita . jangan gelojoh . nanti apa pun tak dapat . haha . yes ! i have boyfriend . i'm happy with him now . thanks Allah kerana Dia telah gantikan yang hilang dahulu . he always bright my life . always k always . haha . 

aku sayang dekat budak baju merah tu . alahai , omey ja ha dia senyum . ehh . jangan puji dia sangat . nanti dia riak . payah ! dia bukan boleh di puji . haihhhh . haha . macam mana kami boleh kenal ? ehh , ada la ada la . sibuk je awak ni . lalala . aku tak tahu kenapa aku boleh termasuk dalam hati budak ni . dah takdir maybe . haha . Alhamdulillah , aku dah cukup bahagia dengan apa yang aku ada sekarang . yang , event aku dah banyak sakitkan hati kau . kau still bertahankan sayang . alolo , aku sayang kau la bangang ! today , already , 3 bulan 2 hari kita bersama . terima kasih atas segalanya :') aku harap hubungan kita akan kekal dan tabah hadapi segala dugaan sebelum melangkah ke hubungan yang Halal . Amin . semoga hubungan kita berakhir dengan ikatan yang Halal dan diredhai Allah . Amin ya Allah . oh ya . lupa nak bagi tahu nama dia . parents dia bagi nama dekat dia Muhd Shalat . ermm ermm . comel dak nama dia ? comel kan . macam aku . haha . k melawak ja . wiwiwiwi 

and teeeeetttt ! penat siaa taip panjang panjang . bukan ada orang baca pun kan . lol . aku punya blog , aku punya cerita . kau tak suka ? ok , mohon pergi dari sini . ok bye -much love-