| Jiwa Aku |
Bonjour!

Hi! I'am Nouva . Thanks for visit my world story ♥ ♥ ♥ ♥



Entries About Linkies Stuff


Let's Talk!

put your link not email.
No Harsh words allowed here.
Req tutobies or ex link/banner.
Let`s talk with owner

Put Your Cbox Code Here

Past


Archive

Credit

Template: Intan Aqilah
Edit: Yuki Haura
Basecodes: Safira Nuril Izzah
Others:    


Best Day Ever

Assalamualaikum 
hai hai hai . cuti sekolah dah bermula kan . ok , selamat bercuti semua . cuti molek molek deh . jaga diri *flying kiss* guys ! baru baru ni . sekolah aku ada buat trip ke Bukit Merah Lake Town Resort . actually , trip tu untuk siapa yang menang dalam kumpulan kitar semula antara kelas Form 3 . and ya , Alhamdulillah , kelas aku ada rezeki nak ke sana . dear kelas 3 Ibnu Khaldun , terima kasih atas segala kerjasa sama korang 

pada 16/11/2013 , kita orang pergi ke Bukit Merah . kita orang selamat sampai sana dalam pukul 11 pagi macam tu . fuhh . time tu , perasaan excited tak terkira la bila nampak kolam . haha . tambah pulak enjoy dengan kawan kawan kan . rancak k rancak . oh ya , lupa nak bagi tahu . dalam trip tu , ada jugak geng geng asrama yang join sekali . depa pun ada jugak buat pertandingan kumpulan kitar semula antara dorm . dan dorm yang menang pun join sekali ke Bukit Merah . bayangkan , dua bas pergi sana . ramai kan . haha . masuk ja Bukit Merah tu , tukar baju apa semua . baru start mandi . first station yang aku , Ecah , Iffa , and Sis Aqish pergi dekat bahagian gelongsor tu . naik benda tu mau dok 3 kali jugak la kan . syok oii . second station dekat tempat mencabar la sikit . yang naik pelampung then turung gelongsor bentung 'V' tu . alaa , yang curam tu . haha . naik benda tu just sekali ja . sebab terlalu mencabar . bak kata Aqil 

nak naik tu hati mau dok kering . best gilaaaaa *thumbs up*
third station , kita orang pergi dekat tempat yang macam pantai tu . ok , third station ni memang kita orang pergi sampai la habis mandi . memang best tempat tu . lapang , boleh berenang , menyelam puas puas . tambah pulak bila part ombak keluar . fuhh , memang best sangat la . actually , third station ni banyak sangat kenangan yang tercipta antara aku and Meon . aku and Meon ? waah ! bunyi macam sweet ja kan . haha . wait ! tak yah la salah sangka . aku dengan Meon kawan since Form 2 lagi . kenangan apa yang tercipta antara aku dengan Meon dekat situ ? ermm ermm . ada la . hehe . rahsia la . hal remaja , budak budak tak boleh tau *joke2* dear Meon , thanks sebab happy kan aku . bangga aku dapat kawan macam hang *big smile* 

lebih kurang 3 jam jugak la kita orang berendam dalam kolam tu . lama kan kan . dalam pukul 3 petang macam tu , baru keluar dari kolam , tukar baju apa semua . then , pukul 5 macam tu baru bertolak balik . hasil yang kami dapat sepanjang mandi dekat Bukit Merah tu ialah bahagia , seronok , dan yang paling penting muka "burn" terok weyh . sampaikan aku balik balik rumah , nak pi salam umi aku , then umi aku cakap "tudiaa , hitamnya muka . memang main sungguh sungguh ni" and i was like "alaa , sekali sekala" bila sampai sekolah tu , suasana agak sayu . ye la kan . lepas ni , semua orang buat haluan masing masing . tahun depan maybe ramai yang pergi ke sekolah lain . apa apa pun , batch'98 SMKM memang the best la weyh . sayang hampa oii . thanks for everythings . hope kita tak akan lupakan segala kenangan tercipta nahh . aicehh ayat nuhh . haha . dah dah . tak mau type panjang panjang . nak tayang gambar pulak . wiwiwi 

from left , me , Iffa , and sis Aqish 
from left , Ecah , sis Aqish , me , and Iffa
haa , melting dak tengok lelaki belakang aku tu . with Zafir a.k.a Kpap . k , dia memang tak reti nak senyum . yang binatang dekat leher dia tu monyet kesayangan dia . nama dia Baby Z --"
with Iffa . i will miss u Sahabat :')
with sis Aqish . senior yang sekepala :)

Yang paling jauh itu , bukanlah matahari , bintang , ataupun bulan . tetapi , masa yang berlalu pergi dan tak akan kembali lagi . i miss our moments :')