| Jiwa Aku |
Bonjour!

Hi! I'am Nouva . Thanks for visit my world story ♥ ♥ ♥ ♥



Entries About Linkies Stuff


Let's Talk!

put your link not email.
No Harsh words allowed here.
Req tutobies or ex link/banner.
Let`s talk with owner

Put Your Cbox Code Here

Past


Archive

Credit

Template: Intan Aqilah
Edit: Yuki Haura
Basecodes: Safira Nuril Izzah
Others:    


150 Days :*

 Assalamualaikum 
today 17/12/2013 sudah 150 hari aku bersama dengan kau sayang . ini bermakna , hubungan kita dah sampai 5 Bulan . macam tak percaya ja dah sampai 5 Bulan . rasa macam baru semalam kita kenal --" . haha . time going so fast and our love still gets stronger . thanks love :* . sayang , terima kasih sebab kau masih lagi sudi terima aku dalam hidup kau . 

dear love
sepanjang 150 days ini , banyak perkara yang berlaku dalam hubungan kita kan . adakalanya perkara itu manis dan adakalanya pahit . yang manis bila diingatkan balik , waah ! boleh senyum sorang sorang oh . hahaha . sayang , aku tahu aku dah banyak sakitkan hati kau secara tak sengaja . maafkan aku . aku harap sangat kau tak jemu melayan perangai bangang aku , nakal aku , mengada aku dan seangkatan dengannya . sayang , terima kasih sebab dah bahagiakan aku dan mewarnai hidup aku . sungguh aku kata , aku bangga dapat kau . entah kenapa . hehe :) .  

aku masih ingat , dikala hubungan kita seperti berlakunya perang dunia ketiga , kau still bertahan kan . semuanya berpunca dari aku . aku la penyebab kau marah , aku la penyebab pergaduhan kita bermula . bangang kan aku ? haishh . tapi , kau masih lagi boleh terima aku . thanks sayang . aku masih ingat waktu kau baru lepas balik dari Penang . waktu otp kau sanggup tahan penat , tahan mengantuk semata mata nak memuaskan hati aku sebab kau ada baca tweet aku yang menyatakan aku tak puas otp dengan kau selama 20 minit . waktu itu , aku rasa serba salah sangat sayang . aku tak berhenti henti menyalahkan diri aku ni . aku dah sakitkan hati kau . aku dah buat kau terasa . yaa , aku salah . tapi , kau still boleh bertahan dengan itu . itu yang membuatkan aku semakin sayangkan kau . waah ! ayat kau nouva . berbunga gituuuu . lol --" hope sangat , hubungan kita ini akan diakhiri dengan sebuah ikatan yang HALAL . itu yang aku harapkan :)

Arjuna Beta
ya Allah , jika dia adalah Engkau catatkan menjadi milik ku dan tercipta untuk ku , maka satukanlah kami dengan sebuah ikatan yang Engkau redhai . kekalkanlah kasih sayang , cinta dalam diri kami . titipkanlah kebahagiaan dalam hubungan kami agar kemesraan itu abadi